Track & Trace

Veelgestelde vragen

Je ontvangt je pakket via Fietskoeriers.nl
  • Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

    Als je zelf niet thuis bent om je pakket in ontvangst te nemen dan proberen we het altijd even bij je buren. Kunnen we je pakket daar wel afleveren? Dan vind je een kaartje in je brievenbus waarop staat waar je je pakket af kunt halen. Als het ook niet lukt bij je buren en jouw pakket bevat geen versproducten, dan proberen we het op de eerstvolgende werkdag nog een keer.

    Kon een pakket met versproducten niet worden bezorgd, dan neemt de verzender contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.

  • Hoeveel bezorgpogingen doen jullie?

    We doen drie pogingen om je pakket te bezorgen. Is het na drie pogingen nog niet gelukt, dan sturen we het pakket retour afzender.

  • Waarom is mijn pakket retour gestuurd?

    Er zijn drie mogelijke redenen waarom wij jouw pakket retour afzender sturen.

    • We hebben het pakket drie keer aangeboden, maar je was helaas niet thuis.
    • Het adres is niet juist ingevuld, waardoor we het pakket niet bij de juiste persoon kunnen afleveren.
    • Het pakket is geweigerd aan de deur.
  • Kan ik het bezorgmoment van mijn pakket wijzigen?

    Je kunt je bezorgdag bij ons wijzigen zolang de fietskoerier nog niet onderweg is. Klik op ‘bezorgdag wijzigen’ in je Track & Trace om een verzoek in te dienen. Wij gaan er dan mee aan de slag en laten zo snel mogelijk weten of het gelukt is.

    Zie je deze optie niet staan? Dan is de fietskoerier al onderweg en lukt het helaas niet meer.

  • Kan ik mijn bezorgadres wijzigen?

    Ja, via onze klantenservice kun je tot 17:00 uur op de bezorgdag een nieuw bezorgadres doorgeven als je je pakket toch liever op een ander adres ontvangt. Voorwaarde is wel dat het nieuwe adres een beetje in de buurt is.

    Let op: heb je een bestelling gedaan bij H&M? Neem dan contact op met de klantenservice van H&M om je bezorgadres te wijzigen.

Je ontvangt je pakket via DHL
  • Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

    Als je zelf niet thuis bent om je pakket in ontvangst te nemen dan proberen we het altijd even bij je buren. Kunnen we je pakket daar wel afleveren? Dan vind je een kaartje in je brievenbus waarop staat waar je je pakket af kunt halen. Als het ook niet lukt bij je buren en jouw pakket bevat geen versproducten, dan proberen we het op de eerstvolgende werkdag nog een keer.

    Kon een pakket met versproducten niet worden bezorgd, dan neemt de verzender contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.

  • Hoeveel bezorgpogingen doen jullie?

    Als je pakket bij de eerste poging niet bezorgd kon worden, dan wordt je pakket afgeleverd bij een DHL-servicepunt. Je kunt daarna wel een nieuwe bezorgafspraak maken.

  • Kan ik het bezorgmoment van mijn pakket wijzigen?

    Dit kan alleen als de eerste bezorgpoging mislukt is.

  • Kan ik mijn bezorgadres wijzigen?

    Het is helaas niet mogelijk je bezorgadres te wijzigen.