Track & Trace

Heb je een vraag over de bezorging van je pakket? Vind hieronder snel je antwoord of neem contact met ons op. Onze klantenservice zit op werkdagen van 9:00 tot 22:00 uur voor je klaar.

Veelgestelde vragen

Bezorging
  • Mijn pakket is voorgemeld. Wat betekent dit?

    Een voormelding is een aankondiging van de webshop waar je besteld hebt dat er een pakket bij Fietskoeriers.nl aangeleverd zal worden die moet worden bezorgd. Zo weten wij welke pakketten we op een dag kunnen verwachten. Zodra we je pakket hebben ontvangen, mailen we je met het verwachte bezorgmoment.

  • Wanneer is mijn bezorgmoment definitief?

    We weten het definitieve bezorgmoment zodra jouw pakket is ingepland op de route van de koerier. Je vindt dit moment in je Track & Trace.

  • Hoe laat komt de bezorger precies?

    We kunnen je niet precies vertellen hoe laat je pakket wordt bezorgd. Dit is o.a. afhankelijk van de hoeveelheid pakketten op de route van de koerier.

  • Kan ik mijn bezorgdag nog wijzigen?

    Je kunt je bezorgdag bij ons wijzigen zolang jouw pakket nog niet op een route is ingepland. Klik op ‘bezorging aanpassen’ in je Track & Trace.

    Zie je deze optie niet staan? Dan is jouw pakket al ingepland en lukt het helaas niet meer.

  • Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen?

    Je kunt tot 14:00 uur je afleveradres bij ons wijzigen. Dit kan echter alleen als wij het pakket zelf op de fiets bij je bezorgen en als het nieuwe adres in de buurt is van het oude adres. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met de Fietskoeriers.nl klantenservice: 085 - 273 7442.

    Let op: Heb je een bestelling gedaan bij H&M? Dan is een adreswijziging helaas niet mogelijk. Neem contact op met de klantenservice van H&M voor een nieuwe zending.

    Bezorgt DHL jouw pakket? Dan kan het helaas niet.

  • Waarom bezorgen jullie ’s avonds?

    Fietskoeriers.nl bezorgt je pakket tussen 18.00 en 22.00 uur omdat dit het moment is waarop de meeste mensen toch al thuis zijn. Overdag werken veel mensen of ze zitten dan op school. Door pakketten ’s avonds te bezorgen vergroten we de kans dat we niet voor een dichte deur staan en jij snel van je bestelling kunt genieten!

    Komt het die ene avond dat we komen toch niet zo goed uit? Pas dan de bezorgdag aan in je Track & Trace via ‘bezorging wijzigen’.

  • Wie komt mijn pakket bezorgen?

    Helaas fietsen wij zelf nog niet overal in Nederland. Het kan daarom zijn dat wij niet zelf, maar dat onze partner DHL jouw pakket komt bezorgen. En dat is nog steeds duurzaam! Door onze pakketten in de buitengebieden met een andere vervoerder te combineren zitten de bestelbusjes voller en voegen we zelf geen CO₂-uitstotende voertuigen toe op de snelweg. Ook heeft DHL de duurzame lat hoog liggen, in 2050 willen ze volledig emissievrij zijn. In het track & trace bericht dat wij je sturen staat vermeld of wij je pakket zelf op de fiets komen bezorgen of dat één van onze partners dat doet.

Retour gestuurd
  • Waarom is mijn pakket retour gestuurd?

    Er zijn drie mogelijke redenen waarom wij jouw pakket retour afzender sturen.

    • We hebben het pakket drie keer aangeboden, maar je was helaas niet thuis.
    • Het adres is niet juist ingevuld, waardoor we het pakket niet bij de juiste persoon kunnen afleveren.
    • Het pakket is geweigerd aan de deur.
Corona
Contact

Staat je vraag er niet tussen?

Vul onderstaand contactformulier in en onze klantenservice neemt zo snel mogelijk contact met je op. We zijn op werkdagen van 9:00 tot 22:00 uur geopend.

Liever WhatsAppen, mailen of bellen? Kan ook! Klik op een van onderstaande links en houd je track-en-trace-code bij de hand.

WhatsApp
info@fietskoeriers.nl
085 - 273 7442

Contactformulier