Houd je winkel draaiend tijdens de lockdown met onze speciale ship-from-store-service! 🚴‍♀ī¸đŸš´â€â™‚ī¸đŸ“ĻđŸ“Ļ🍃

Track & Trace

De extra drukte door de vele online bestellingen zorgt ervoor dat jouw pakket mogelijk iets later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Soms zie je dat het bezorgmoment verschuift. Specifieke informatie over de bezorging van jouw pakket vind je in de track & trace. Hieronder vind je een overzicht van de gebieden waar vertraging mogelijk is.

We doen er alles aan om je pakket zo snel mogelijk te bezorgen!

Actuele vertragingen

Actueel overzicht

Er zijn mogelijke vertragingen. Filter hierboven om te kijken of er op jouw postcode mogelijk vertraging is.

👍 Er zijn op dit moment geen vertragingen!

In Rotterdam en Enschede zijn pakketten vertraagd. We zetten in deze steden extra fietskoeriers in om alle pakketten de komende dagen te bezorgen.

Buiten onze fietssteden werken wij samen met andere bezorgdiensten. Onze autokoerierpartner DHL heeft momenteel vertraging. Mocht je pakket via hen bezorgd worden, houd hier dan rekening mee. Bedankt alvast voor je begrip!

Contact

Heb je een vraag over de bezorging van je pakket?

Onze klantenservice is tussen 9:00 en 22:00 uur bereikbaar via WhatsApp en e-mail.

Het is erg druk op onze klantenservice door de extra bestellingen. Het duurt gemiddeld 1 werkdag voordat je een reactie ontvangt. We doen onze uiterste best om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

We willen je vragen om alleen contact op te nemen als het dringend is. Onze klantenservice heeft dezelfde informatie die jij in je track & trace ziet.

Neem contact op

Het is druk
Onze fietskoeriers trappen flink door om de vele online bestellingen te bezorgen. Toch zijn er in sommige fietssteden pakketten langer onderweg. Daarnaast heeft DHL, onze autokoerierpartner buiten onze fietssteden, momenteel vertraging. Bedankt alvast voor je begrip!

Lees meer